Λαχανιά

Ένα φαγητό λίγο ιδιαίτερο. Πιθανόν ορισμένη να μην το γνωρίζουν ή να μην τους αρέσει. Προσωπικά, μου αρέσει η λαχανιά γιατί το μαγείρευε η μητέρα μου και έτσι η γεύση του μου είναι γνωστή και αγαπημένη. Δεν το φτιάχνω πολλές φορές το χρόνο, γιατί δεν το τρώνε τα παιδιά, αλλά δύο φορές κάθε χειμώνα θα το φτιάξω. Θέλω πάντα να κρατώ τις αναμνήσεις από το σπίτι των γονιών μου, αν και δεν υπάρχουν στη ζωή. Στην καρδιά μου όμως και στην ψυχή μου ποτέ δεν θα πάψουν να ζουν όσο αναπνέω και υπάρχω. Πολλές από τις συνταγές που σας δίνω τις έφτιαχνε η μητέρα μου και συνεχίζοντας να τις φτιάχνω και εγώ αποδίδω ένα φόρο τιμής σε αυτούς που με έφεραν στη ζωή και με μεγάλωσαν με αρχές και αξίες. Είμαι λίγο υπερβολική σήμερα, σας κούρασα.
 Καλή εβδομάδα σε όλους  και σας ευχαριστώ για την προτίμηση που δείχνετε στις συνταγές μου.
Ας έρθουμε τώρα και στο φαγητό μας, αρκετά σας κούρασα.

Υλικά: ( για 4 μερίδες)
1 κιλό μοσχάρι
1 φλυτζ. τσαγ. λάδι
1&1/2 κιλού λάχανο φρέσκο
2 μέτρια κρεμμύδια
1 σκόρδο ολόκληρο με τις φλούδες
1 καυτερή πιπεριά
αλάτι. πιπέρι
1 ποτήρι νερό

Εκτέλεση:
Θωρακίζουμε το κρέας από όλες τις μεριές. Προσθέτουμε τα κρεμμύδια κομμένα σε λεπτές φέτες, το σκόρδο, την πιπεριά, το λάχανο κομμένο σε κομμάτια, αλάτι πιπέρι, το νερό, σκεπάζουμε την κατσαρόλα χαμηλώνουμε τη φωτιά και βράζουμε το φαγητό μία με μιάμιση ώρα. Εάν χρειαστεί προσθέστε λίγο νερό ακόμη. Όταν είναι να σερβίρετε το φαγητό πρέπει να έχει μείνει μόνο με το λαδάκι του. Καλύτερα είναι να αφήσετε, το φαγητό  όταν τελειώσει για κανένα μισάωρο να σταθεί σκεπασμένο εκτός φωτιάς για να μελώσει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις