Χωριάτικα λουκάνικα με πράσο και νιφάδες βρώμης

Σήμερα δεν είχα χρόνο για μαγείρεμα, γιατί είχα εξωτερικές δουλίτσες. Όσο ήμουν έξω σκεφτόμουν τι εύκολο και γρήγορο θα μπορούσα να μαγειρέψω όταν επέστρεφα στο σπίτι. Καθώς επέστρεφα στο σπίτι,  μου ήρθαν κάτι μυρωδιές!!!! από μια ψησταριά και κόντεψα να λιποθυμήσω από την πείνα.   Έτσι όταν επέστρεψα στο σπίτι, άνοιξα το ψυγείο για να δω τι έχω. Βρήκα λοιπόν τα λουκάνικα βρήκα και πράσα και έτσι ετοίμασα το φαγάκι μου. Το συγκεκριμένο φαγητό το μαγείρευε και η μητέρα μου. Είχα όμως και νυφάδες βρώμης και σκέφτηκα γιατί να μη βάλω και δύο κουταλιές και από αυτό. Είχα χρησιμοποιήσει βρώμη στον τραχανά και εκτός του ότι τον χύλωσε του έδωσε και ωραία γεύση.

Υλικά (2 μερίδες)
1 χωριάτικο λουκάνικο
2-3 πράσα
1/2 φλυτζ. τσαγ. λάδι
2 κουταλιές σούπας σάλτσα ντομάτας
2 κουτ. σούπ. βρώμη
αλάτι, πιπέρι
1 φλυτζ. τσαγ. νερό

Εκτέλεση: 
Τα υλικά μας απλά. Πλένουμε και κόβουμε τα πράσα σε ροδέλες. Τα ζεματάμε και πετάμε το πρώτο νερό. τα αφήνουμε λίγο να στραγγίσουν. Κόβουμε το λουκάνικο σε ροδέλες. Βάζουμε το λάδι στην κατσαρόλα και σοτάρουμε το λουκάνικο για μισό λεπτό. Προσθέτουμε και τα πράσα. Τα σοτάρουμε και τα δύο μαζί για 2 λεπτά. Βάζουμε τη σάλτσα ντομάτας, τη βρώμη, το αλάτι, το πιπέρι τα σοτάρουμε για ένα λεπτό, προσθέτουμε το νερό, χαμηλώνουμε τη φωτιά και βράζουμε το φαγητό μας για δεκαπέντε λεπτά. Προσέχουμε να έχει πιει όλο του το νερό και να έχει χυλώσει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις