Τάρτα σοκολάτας με καραμελωμένα φουντούκια

Αυτές τις ημέρες είμαι λίγο αρρωστούλα. Και για περαστικά μου σκέφτηκα να αναρτήσω μία γλυκιά λιχουδιά που πιστεύω ότι θα αρέσει σε όλους τους λάτρεις τις σοκολάτας.  Η αλήθεια είναι ότι τάρτα δεν είχα κάνει άλλη φορά. Σε ορισμένες συνταγές έχω μία συστολή. Δεν μου αρέσει η αποτυχία Βέβαια εάν δεν πετάξεις δεν μαθαίνεις. Μετά από τόσα χρόνια στην κουζίνα, το θεωρώ απαράδεκτο να αποτυνχάνω. Η ζύμη όμως τις τάρτας που θα σας δώσω, μου έκανε κλικ, μόλις την είδα. Η συνταγή τις ζύμης δεν είναι δική μου, την είδα στην τηλεόραση και όταν την έφτιαξα αυτό το κάτι με δικαίωσε. Είναι μία ζύμη βουτυράτη και πολύ τραγανή, πιστεύω ότι θα είναι ωραία και για μπισκότα.

Υλικά για μία τάρτα (28 εκ.)
100 γρ. φρέσκο βούτυρο
250 γρ. αλεύρι
125 γρ. ζάχαρη
1 αβγό

Υλικά για τη σος σοκολάτας
40 γρ. βούτυρο
330 κουβερτούρα
270 κρέμα γάλακτος

Καραμελωμένα φουντούκια
1/2 φλυτζ. τσαγ. ζάχαρη
1/2 φλυτζ. τσαγ. φουντούκια
1 κου. σούπ. νερό
λίγες σταγόνες λεμόνι

Εκτέλεση:
Στον κάδο του μίξερ βάζουμε το βούτυρο και τη ζάχαρη ( το βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου). Τα χτυπάμε να αφρατέψουν και προσθέτουμε το αβγό. Αφού χτυπηθούν καλά και ενσωματωθούν προσθέτουμε και το αλεύρι και αφήνουμε να ενσωματωθεί και αυτό στη ζύμη (όλα τα υλικά τα χτυπάμε με το φτερό γιατί δεν θέλουμε να πάρει αέρα η ζύμη μας). Βγάζουμε από το μίξερ τη ζύμη σχηματίζουμε μία μπαλίτσα, την τυλίγουμε σε μεμβράνη και την βάζουμε στο ψυγείο για 20 λεπτά.
Καραμελώνουμε τα φουντούκια. Σε ένα τηγάνι βάζουμε τη ζάχαρη με το νερό και μόλις λιώσει και πάρει  ένα χρυσή χρώμα προσθέτουμε τα φουντούκια  ζεστά για να μην σταματήσουμε το βρασμό. Χαμηλώνουμε τη φωτιά και τα αφήνουμε για δύο λεπτά να ενωθούν με την καραμέλα. Στον πάγκο της κουζίνας απλώνουμε μία λαδόκολλα και απλώνουμε το μείγμα μας να κρυώσει. Βγάζουμε τη ζύμη από το ψυγείο. Την τοποθετούμε ανάμεσα σε δύο λαδόκολλες και την ανοίγουμε με τον πλάστη, την τοποθετούμε στη ταρτιέρα και την τρυπάμε με πιρούνι για να μην φουσκώσει. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις και ψήνουμε την τάρτα για 20 με 25 λεπτά. Την αφήνουμε να κρυώσει και ετοιμάζουμε τη γέμιση. Βράζουμε την κρέμα γάλακτος και την ρίχνουμε στη σοκολάτα που έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια. Την ανακατεύουμε να λιώσει και προσθέτουμε το βούτυρο, την αφήνουμε να κρυώσει.




Θρυμματίζουμε  τα καραμελωμένα φουντούκια, αφού έχουμε κρατήσει ορισμένα μεγάλα κομμάτια για ντεκόρ.Ρίχνουμε τη σοκολάτα μέσα στην τάρτα και στολίζουμε περιμετρικά με τα φουντούκια.

Σχόλια

  1. δηλαδή άμα γίνεις καλά,τι θα μας φτιάξεις;Με τέτοια ζύμη τάρτας το pin μου παραμιλάει.Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλά να φτιάξω αλλά πρέπει και κάποιοι να τα φάνε! Την άλλη εβδομάδα που έχει γενέθλια ο γιὀς μου θα φτιάξω κέικ μπανάνας. Εγώ βέβαια θέλω να το κάνω τούρτα αλλά δεν θα το φάνε σνιφ σνιφ!! Μια γλυκιά καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις